Az EU-n belül ingyenes kiszállítást és ingyenes visszaküldést kínálunk. Bizonyos rendelési érték felett az ingyenes szállítás az EU-n kívüli országokba is érvényes. A szőnyeg szállítási költségei automatikusan megjelennek a kosárban, miután megadta az országot.
A kiszállítás az EU-n belül és az EU-hoz közeli országokban általában 1-4 munkanapot vesz igénybe. Az EU-n kívül ez tovább tarthat.
Szállítás előtt szőnyegeinket vagy feltekerjük (futók), vagy összehajtjuk. Ezután biztonságosan védőfóliába csomagoljuk őket saját duplafalú dobozainkba, és a szállítmányozási partnerünk gyűjti össze őket.
Ha vissza szeretne küldeni nekünk egy szőnyeget, vegye fel velünk a kapcsolatot személyesen a +49 40 334 600 873 telefonszámon vagy az [email protected] e-mail címen. Ezt követően küldünk Önnek egy csomagbélyeget, vagy felveszik Öntől a küldeményt.
Alternatív megoldásként itt kezelheti rendelését, és 31 napon belül visszaküldési címkét kérhet.A Nain Tradingen keresztül megrendelt visszaszállítás az EU-n belüli ügyfelek számára ingyenes. Minden információt és a visszaküldési címkét e-mailben kapja meg.
Az EU-n kívüli országokba történő visszaküldés költségeiről itt talál információt.
Ha ritka esetben a szőnyeg a szállítás során megsérül, kérjük, közvetlenül a szállításkor értesítse a szállítmányozót az esetleges sérülésről, és dokumentáltassa a sérülést. Ezt követően kérjük, hogy közvetlenül értesítsen minket telefonon: +49 40 334 600 873 vagy e-mailben a [email protected] címen. Ezt követően megbeszéljük Önnel a további eljárást.
Kérjük, hogy a szőnyeg szállítás közbeni védelmére használjon egyenértékű védőcsomagolást.
Az áruk visszaküldésének gyorsnak és problémamentesnek kell lennie. Miután a visszaküldött termék összegyűlt, általában 3-4 munkanapot vesz igénybe, amíg megérkezik a raktárunkba. Amint megkapjuk a visszaküldött termékeket, azokat fertőtlenítjük, majd szakképzett raktári személyzetünk ellenőrzi, hogy a szőnyeg abban az állapotban érkezett-e vissza, ahogyan elküldtük. Amint a visszaküldés befejeződött, visszaigazolást küldünk az Ön e-mail címére. A visszatérítés általában a visszaigazolás kézhezvételétől számított 1-3 banki napon belül történik a számlájára, attól függően, hogy hogyan fizette ki a rendelését. Abban az esetben, ha Ön a Klarna-n keresztül történő számlázást választotta fizetési módként, javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba a Klarna-val, és jelezze a visszatérést, hogy ne kelljen pénzt költenie.
.Az Ön lakóhelyétől, valamint a csomag méretétől és súlyától függően a megrendelés kézbesítéséhez használt szállítmányozó cégek eltérőek lehetnek. Az EU-n, Svájcon, az Egyesült Királyságon és Norvégián belül azonban mindig kínálunk legalább egy ingyenes szállítási lehetőséget. A megrendeléséhez rendelkezésre álló szállítási lehetőségek a pénztárnál jelennek meg. Amint a raktárból elküldték a szőnyeget, kap egy e-mailt a nyomon követési számmal és a várható szállítási idővel kapcsolatos információkkal. A szállító cég felveszi Önnel a kapcsolatot a szállítási időpont egyeztetése érdekében.