31 napos elállási jog Ingyenes házhoz szállítás és visszaküldés Több mint 88 000 egyedi szőnyeg 1998-tól: a Szakértő Kézzel Szövött Keleti Szönyegek

Hogyan segíthetünk Önnek?

search
Általános információk a szőnyegekről
Általános információk a Nain Tradingről
Kérdések a megrendeléssel és a fizetéssel kapcsolatban
Szállítás, szállítás és visszaküldés
Biztonság és adatvédelem

Szállítás, szállítás és visszaküldés

  • Mennyi a szállítási költség?

    Az EU-n belül ingyenes kiszállítást és ingyenes visszaküldést kínálunk. Bizonyos rendelési érték felett az ingyenes szállítás az EU-n kívüli országokba is érvényes. A szőnyeg szállítási költségei automatikusan megjelennek a kosárban, miután megadta az országot.

  • Mennyi ideig tart a szőnyegem szállítása?

    A kiszállítás az EU-n belül és az EU-hoz közeli országokban általában 1-4 munkanapot vesz igénybe. Az EU-n kívül ez tovább tarthat.

  • Hogyan készítik elő a szőnyegeket szállításra a Nain Tradingnél?

    Szállítás előtt szőnyegeinket vagy feltekerjük (futók), vagy összehajtjuk. Ezután biztonságosan védőfóliába csomagoljuk őket saját duplafalú dobozainkba, és a szállítmányozási partnerünk gyűjti össze őket.

  • Mégsem tetszik a szőnyeg, visszavihetem?

    Mivel az a célunk, hogy vásárlóink ​​megtalálják a megfelelő szőnyeget, bármilyen szőnyeget visszaküldhet nekünk, ha nem tetszik. A törvényes 14 napos elállási jogon felül a Nain Trading 31 napon túli önkéntes visszaküldési jogot biztosít Önnek. A szőnyeg hosszú távú befektetés, ezért úgy gondoljuk, hogy elegendő időt kell hagyni a gondolkodásra.
    Az elállási joggal kapcsolatos részletesebb információk az {A-GTC}Általános Szerződési Feltételeinkben találhatók.

  • Mit kell szem előtt tartanom az áruk visszaküldésekor?

    Ha vissza szeretne küldeni nekünk egy szőnyeget, vegye fel velünk a kapcsolatot személyesen a +49 40 334 600 873 telefonszámon vagy az [email protected] e-mail címen. Ezt követően küldünk Önnek egy csomagbélyeget, vagy felveszik Öntől a küldeményt.

    Alternatív megoldásként itt kezelheti rendelését, és 31 napon belül visszaküldési címkét kérhet.

  • A visszaküldés ingyenes számomra?

    A Nain Tradingen keresztül megrendelt visszaszállítás az EU-n belüli ügyfelek számára ingyenes. Minden információt és a visszaküldési címkét e-mailben kapja meg.
    Az EU-n kívüli országokba történő visszaküldés költségeiről itt talál információt.

  • A szőnyegem megsérült a szállítás során, most mi legyen?

    Ha ritka esetben a szőnyeg a szállítás során megsérül, kérjük, közvetlenül a szállításkor értesítse a szállítmányozót az esetleges sérülésről, és dokumentáltassa a sérülést. Ezt követően kérjük, hogy közvetlenül értesítsen minket telefonon: +49 40 334 600 873 vagy e-mailben a [email protected] címen. Ezt követően megbeszéljük Önnel a további eljárást.

  • Már nincs meg az eredeti csomagolás, hogyan csomagoljam be a szőnyeget a visszaküldéshez?

    Kérjük, hogy a szőnyeg szállítás közbeni védelmére használjon egyenértékű védőcsomagolást.

  • Mikor kapom meg a visszatérítést a visszaküldés után?

    Az áruk visszaküldésének gyorsnak és problémamentesnek kell lennie. Miután a visszaküldött termék összegyűlt, általában 3-4 munkanapot vesz igénybe, amíg megérkezik a raktárunkba. Amint megkapjuk a visszaküldött termékeket, azokat fertőtlenítjük, majd szakképzett raktári személyzetünk ellenőrzi, hogy a szőnyeg abban az állapotban érkezett-e vissza, ahogyan elküldtük. Amint a visszaküldés befejeződött, visszaigazolást küldünk az Ön e-mail címére. A visszatérítés általában a visszaigazolás kézhezvételétől számított 1-3 banki napon belül történik a számlájára, attól függően, hogy hogyan fizette ki a rendelését. Abban az esetben, ha Ön a Klarna-n keresztül történő számlázást választotta fizetési módként, javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba a Klarna-val, és jelezze a visszatérést, hogy ne kelljen pénzt költenie.

    .
  • Hogyan fogják kiszállítani a rendelésemet?

    Az Ön lakóhelyétől, valamint a csomag méretétől és súlyától függően a megrendelés kézbesítéséhez használt szállítmányozó cégek eltérőek lehetnek. Az EU-n, Svájcon, az Egyesült Királyságon és Norvégián belül azonban mindig kínálunk legalább egy ingyenes szállítási lehetőséget. A megrendeléséhez rendelkezésre álló szállítási lehetőségek a pénztárnál jelennek meg. Amint a raktárból elküldték a szőnyeget, kap egy e-mailt a nyomon követési számmal és a várható szállítási idővel kapcsolatos információkkal. A szállító cég felveszi Önnel a kapcsolatot a szállítási időpont egyeztetése érdekében.

Nem találta a megfelelő választ?