Ingyenes házhoz szállítás és visszaküldés

Kérés küldése

Telefon

Nyitvatartási időnk

Hétfő - Péntek
09:00 - 22:00
Szombat
10:00 - 21:00
Vasárnap
10:00 - 21:00
+49 40 334 600 873

FAQ

  • Mire kell figyelnem az új szőnyeggel kapcsolatban a szállítás után?

    Szőnyegeinket feltekerve vagy összehajtogatva szállítjuk, és a szállítmány megérkezése után azonnal használhatóak. A szőnyegek esetleges gyűrődései idővel eltűnnek. A használat első időszakában a szőnyegek időnként kissé jobban bolyhosak lehetnek. Ez a használat során keletkező felesleges gyapjú miatt van, ami teljesen normális és nem ad okot aggodalomra. Ez azonban többszöri porszívózás után általában megszűnik. Ha vékonyabb szőnyeget vásárolt, akkor ajánlott csúszásmentes alátétet használni a szőnyegre, hogy ne tudjon csúszni.

  • Van bemutatótermük vagy üzletük, ahol vásárlás előtt megtekinthetem a szőnyegeket?

    Egy online üzlet vagyunk, és a teljes szőnyegválasztékunk online látható. Minden terméket a lehető leghűbben reprodukálunk, hogy a színeket és a minőséget a lehető legjobban megmutathassuk Önnek. Kivételes esetekben az exkluzív szőnyegek előzetes bejelentkezés alapján a helyszínen, hamburgi bemutatótermünkben is megtekinthetők. Kérjük, hogy legalább 48 órával korábban foglaljon időpontot ügyfélszolgálatunkon.
    Időpontot naponta lehet foglalni a [email protected] e-mail címen vagy a #TEL_INTERNATIONAL es telefonszámon.
    Ha tetszik a szőnyeg, akkor közvetlenül magaddal viheted.

  • Hogyan működik a rendelési folyamat a Nain Tradingnél?

    Ha megtalálta a megfelelő szőnyeget webáruházunkban, közvetlenül a termék részletező oldalán a "Kosárba helyezés" gomb segítségével hozzáadhatja azt (a virtuális kosárba helyezheti). A nézete most automatikusan átvált a kosárra, és megjeleníti a kiválasztott terméket. Most további szőnyegeket kereshet a "Vissza a boltba" gombra kattintva, vagy a "Tovább a megrendeléshez" gombra kattintva elvégezheti a megrendelés következő lépését.
    A következő lépésben adja meg szállítási címét és elérhetőségét. Ezt követően kattintson a "Folytatás" gombra, és kövesse a további rendelési folyamat során felsorolt utasításokat. A megrendelés minden részletét közvetlenül e-mailben kapja meg a megrendelés befejezése után.

  • Lemondhatok vagy módosíthatok egy megrendelést?

    Igen, lehetőség van a megrendelés törlésére mindaddig, amíg el nem kezdtük a rendelés előkészítését a szállításra.
    Mivel a gyors szállításra törekszünk, ez a folyamat általában a megrendelés regisztrálása után kezdődik. Ezért nem tudjuk garantálni, hogy törölni tudjuk megrendelését, természetesen mindent megteszünk, hogy segítsünk.
    Ha a vásárláskor még nem fejezte be a rendelést, akkor hozzáadhat és eltávolíthat termékeket a kosárból. Ha törölni szeretne egy már leadott rendelést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon a #TEL_INTERNATIONAL címen vagy e-mailben az [email protected] címen.
    Ezt követően visszavesszük a megrendelését.

  • Milyen fizetési módokat fogad el a Nain Trading?

    Számos fizetési módot kínálunk, amelyek közül szabadon választhat.
    Megrendelését az alábbi fizetési módokkal fizetheti ki: Hitelkártya, PayPal és banki átutalás. Az egyes fizetési módokról további információkat {A-AGB}itt{A-END} talál.

  • Mennyi a szállítási költség?

    Az EU-n belül ingyenes kiszállítást és ingyenes visszaküldést kínálunk. Bizonyos rendelési érték felett az ingyenes szállítás az EU-n kívüli országokba is érvényes. A szőnyeg szállítási költségei automatikusan megjelennek a kosárban, miután megadta az országot.

  • Mennyi ideig tart a szőnyegem szállítása?

    A kiszállítás az EU-n belül és az EU-hoz közeli országokban általában 1-4 munkanapot vesz igénybe. Az EU-n kívül ez tovább tarthat.

  • A visszaküldés ingyenes számomra?

    A Nain Tradingen keresztül megrendelt visszaszállítás az EU-n belüli ügyfelek számára ingyenes. Minden információt és a visszaküldési címkét e-mailben kapja meg.
    Az EU-n kívüli országokba történő visszaküldés költségeiről {A-AGB}itt{A-END} talál információt.